linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Dagens krubb.

Kategori: Allmänt

Fick en kommentar om att lägga upp allt jag äter på en dag så here we go.

Frukost: 1,5 portions gröt.

Mellanmål: Nutrilette chocolate bar

Lunch: 500g kvarg direkt ur burken. 

Mellanmål: En banan och celcius.

Efter gymmet: Gröt ännu en gång, en till banan och jordgubbar.

Sen middag: 260g grillad kyckling och kokade grönsaker. 

 

So far är jag uppe i 1616 kcal så skulle kunna äta nå mer men varken suget eller hungern finns där. Får bli sängen tidigt ikväll så jag kanske är någorlunda pigg imorgon. Har ju faktiskt skola imorn, möte med min lärare en gång om dagen då vi diskuterar vad det är jag har kvar att göra. Det suger orken ur mig men tre veckor kvar så får kämpa vidare. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: