linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

2011:Shoot.

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Alldeles för mycket för att kunna få ner det här.
.
Har du några nyårslöften?
Ojoj, för många nästan. Bli hurtbulle, sluta med allt onyttigt och nå min målvikt är bara några utav dom.
.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej hehe.
.
Vilka länder besökte du?
Holland. Buhu
.
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Fan. Jag är skit dålig på att komma ihåg datum. Men typ den 24 december.
.
Vad var din största framgång 2011?
Tror inte jag gjort så mycket framgångar. Kanske blivit lite äldre, lite mognare. Men det är väl sånt som händer.
.
Största misstaget?
Det händer väl att jag utsätter mina närmsta för vågorna av mina inre känslosvall, får väl se det som en av mina största svagheter. Fortfarande.
.
Bästa köpet?
Min mobil får årets WOAW-stämpel.
.
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, rödaburkar, vin och cider. En riktig livsnjutare.
.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att bli singel var nog årets höjdpunkt.
.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Smoke weed everyday, Give me everything, Mr saxobeat.
.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I slutet av året har jag nog vart den lyckligaste människan på jorden. Den andra halvan behövs inte nämnas.
.
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest.
.
Favoritprogram på TV
Gossip girl eller Greys.
.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Satt på altanen, åt tårta och var lite halv tjock.
.
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Obrydd och bekväm.
.
Den bästa nya personen du träffade?
Alla mina partypinglor.

Kommentarer

  • nyfiken säger:

    Vad är din målvikt?

    2012-01-06 | 12:26:41

Kommentera inlägget här: