linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Det är onsdag va? Lite svårt att hålla koll på dagarna när man bara ligger hemma och degar hela tiden. Vänder upp och ner på allt eller tar det bak o framvänt. Jaja, så kan det gå.
Får se nu, vad har jag gjort idag? Kan ju säga att tiden har gått otroligt snabbt, en hel dag bara försvann. POFF. Typ i alla fall.
Dagen spenderades i vilket fall som helst med Linnéa, ovanligt? Haha min sister in crime när det gället allt (skolka, bli spy full, tappa bort sig, göra bort sig osvosv). Vi gick hem till mig vid åtta imorse, låg och dega lite, slog på en rulle, halvsov till en viss del, drog ut, letade efter en rimlig pizzeria, hittade ingen, gick och sola, bestämde oss för att gå till Verona, gick dit, blev feta, drog och prova jeans, lite hemköp efter det OCH nu sitter jag här. Låter som ett tufft liv va? Kan ju faktiskt tillägga att även fast jag inte var i skolan så fick jag närvaro. På nå sjukt sätt så har jag alltid full närvaro, men jag är aldrig i skolan. Bra koll av lärarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: