linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Okej. Nu ska ni få höra om min dröm som jag hade.
Jag fyllde 18 år, hade bjudit AS många på min fest och AS många kom. Sen efter ett tag när vi hade festat en stund kom jag på att inte en enda jävel som var där hade ju sagt grattis till mig. Så jag gick in på facebook för att kolla om nån hade skrivit grattis, men nääää. Ingen hade skrivit grattis till mig på facebook, då är det fan illa. Och Linnéa som jag var med typ hela kvällen sa inte heller nå. Men i alla fall, när jag insåg att ingen grattat mig fick jag damp och skickade iväg alla.
När jag vaknade var jag sjukt ledsen, så nu när ni vet hoppas jag att ni grattar mig när jag fyller den 11 juli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: