linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Fredag.

Kategori: Allmänt

Tjeeeenare mannen!
Här sitter jag, med min fläskläpp och blåtidar. Stuck in Munktorp. What to do man? Jävla Malin som åkte utan att väcka mig imorse, kommer gå helt bananas med ruttna ägg på hennes lägenhets fönster. Payback is a bitch mohahaha!
Nej men okej, lite allvar då. Min mobils batteri håller på att ladda ur helt, med det menas att nästan hela mitt sociala liv försvinner. Jag har grymt ont i ansiktet, min fläskläpp vägrar gå ner (som om jag behöver större läppar liksom). Jag är förbannad as fuck för att jag inte får följa med med på spahelg, vafan bjuder min pappa med Cia och inte mig? Sär. Jag sitter HELT jävla fast i munktorp. Finns absolut ingen jag kan fråga om skjuts. Börjar fundera lite om jag har nå vattentäta skor, som är så otroligt sköna att jag kan tänka mig gå 1,5 mil i dom. Tror inte jag har nå såna skor så den planen sket sig.
Jag skulle (utan problem) kunna fortsätta klaga hela dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: