linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Life is a song.

Kategori: Allmänt

Smeknamn: Tror inte jag har nå
Födelsedag: 11e juli
Bor: Köping
Studerar: Estet design och inredning på DCC 


Favorit...

Färg:
Jag har en förkärlek till allt som inte är pastell.
Plats: Hängmattan på sommarn. Det är ett riktigt slummerställe.
Drog: Cola, plockgodis.
Fordon: Min kära röda cykel.
Film: Filmälskare i själen. Men på senare dagar tenderar jag att alltid somna tio minuter in i rullen.
Djur: Jag har en vän, Ada heter hon och så har jag en mops, Chalexander, men han existerar bara i mitt huvud.
Klädaffär: Allmänt: h&m, gina och allt där emellan.
Serie: Det blir inte mycket TV, men jag tycker Grey's Anatomy är briljant.
Café: Köpings cafe och bar. 
Skor: Jag är egentligen ingen skomänniska. Man skulle nog kunna säga att jag lever i mina vita Converse.


Brukar du...

Titta på dig själv i spegeln:
Nej, aldrig. Gör du?
Gnälla: ... Får du gärna göra när jag inte är i närheten.
Skrika: När jag får damp, ja.
Sova: Lite då och då. Inatt somnade jag vid fem, vaknade vid sju. Och somnade igen.
Drömma mardrömmar: Vet ni? Inatt drömde jag att det var larver i mitt salt. 
Drömma sexdrömmar: Typiskt sånt man verkligen vill önska att man gör, men som man aldrig minns att man gjort. 
Försöka vara annorlunda: Jag är inte som någon annan. Om det definierar mig som att "försöka vara annorlunda" tvivlar jag på. 
Klä dig i svart: Ja.
Ha sex: haha nja
Hata folk: Aldrig gjort, kommer aldrig göra.  
Lita på folk: Tveksamt.


När...

Åt du senast:
En timme sedan. Vaniljyoghurt.
Läste du en bok senast: Igår, drar mig egenom hela Harry Potter serien.
Var du på konsert senast: Oh man... Brainstorming. Danny 2006. 
Köpte du något senast: För egna pengar? Igår, godis.
Kysste du någon senast: I lördags. 
Svor du senast: I måndags. Vrålade fan när jag inte fick min vilja egenom.
Sjöng du senast: Alldeles precis. Tur att jag är själv hemma.
Klagade du senast: Igår. 
Är det sommar: Om alldeles för lång tid...


Vem...

Saknar du:
Vendela.
Rörde dig sist: Cia.
Kysste dig sist: Mr.Moonlight
Gjorde dig riktigt glad senast: Linnea, hon är så tokig.
Fick du sms från senast: Wictor "tjenare hur mår du"

Har du...

För många vänner:
Där finns det ingen gräns.
Tvångstankar: Jag är i akut behov av att knögla in precis allt som finns på en McDonaldsbricka in i drickamuggen när jag ätit klart sen blir jag totalt hyperstressad när människor håller sig under eller prick på hastighetsgränsen när de kör.
Någon annan psykisk sjukdom: Det har jag säkert.
Färgat håret: Ja, men händer alldeles för sällan.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Öronen.
En tatuering: Nej. 
Egen dator: Ja, en betongklump. Han heter Mac.
Gjort bort dig rejält: Jag är en hejare på att vinka febrilt när någon (till synes) vinkar åt mig. Det brukar alltid visa sig att det är personen bakom som har den egentliga uppmärksamheten. 
Bra självförtroende: Mjo. Det går väl upp och ner.
Kysst någon: Många.
Haft sex: Jaaa.
Köpt kondomer: Jag har varit rätt dålig på det där.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, säger det varannan minut till kattfan.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: "Dumpat" låter så fruktansvärt tjabbligt, men ja... en del har väl runnit ut i sanden.
Blivit dumpad: Se ovan.
Velat vara otrogen: Nej. Har precis kommit ur mitt första förhållande. Han var min hjälte.


Hur...

Går du:
Framåt.
Fördriver du tiden: Knappar på datorn eller kollar på Gossip girl.
Mycket pengar har du: Personligen? Kontot gråter.
Tjänar du pengar: Yes. Staten försörjer mig med ungefär 1050 kronor i månaden.
Ofta diskar du: I nödsituationer.
Ofta städar du: Ett par gånger i månader.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.
Mycket äter du: Jisses. Varje vecka? Min kroppsvikt gånger tjugo enligt min pappa. Om inte träning var en rutinmässig syssla skulle jag skjuta i bredden.


Är du..

Förstående:
Det skulle jag väl påstå att jag är. 
Öppensinnad: Absolut.
Arrogant: Alright folks, för att sätta punkt för det här: Jag är kort, jag har en potatis snok och skulle aldrig falla mig in att köra näsan i vädret.
Osäker: Det är vi alla, till en viss mån. 
Blyg: Nej.
Smart: Jag är en motståndare till betygssystem och tycker det är otroligt fattigt att mäta en människas prestationer i siffror. Personligheten och viljan att kunna ska värderas betydligt högre. På pappret är jag duktig, i verkligheten är jag bättre.
Sentimental: Ofta.
Pratglad: Jämt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: