linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Dear John.

Kategori: Allmänt

Lär ju vara en av de bästa filmerna som gjorts. Klättrade upp på min top 10 lista utan problem. Jag vill också ha en John i mitt liv.

Förövrigt, ännu en slapp söndag passerar. Påsklovet är igång och jag ser fram emot att bara kunna ligga hemma i sängen och dåsa utan att få dåligt samvete över skolan. Jag har dessutom kunnat börja äta normalt igen, även om jag kanske inte ser så värst normal ut när jag äter så går det i vilket fall som helst ner.. Och det är väl syftet med mat.
Humöret sviktar rätt hårt just nu, vet inte om det är mina kvinnliga hormoner som är framme och spökar. Men oavsett vad jag gör, eller vem jag är med känner jag mig alltid ensam.. Orka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: