linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

WellHEY!

Kategori: Allmänt

Jag, Mac och mina rödsprängda ögon har exakt fyra timmar kvar att avverka i skolan. Hade en ovanligt aktiv bakis-söndag. Vi rattade mot Västerås för en sväng på Ikea, lyckades ta oss in på Max men inte längre. Hittade en borttappad plånbok i partyhuset och sen rattade hemåt. Galet! Igår sprang jag mig svettig i skogen och idag blev jag uppryckt ur sängen vid sex. Vässade armbågarna vid frukost och gasade till skolan. Nationella prov. Live or die. No mercy liksom. Vrålade ut min frustration och ville vända hem igen. Men det är bara att härda. Andas. Och härda. Önskar mig en fet godispåse, kebabtallrik och frisk lusf. Halleluja.
.
Välkommen till min svenssonsvardag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: