linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

så det funkar.

Kategori: Allmänt

Dr.Phil framförde idag en teori om varför människan attraheras av, vilka samhället uttrycker vara, vackra människor. Han visade en matematisk ekvation vars svarsmönster formade ett linjeverk. Linjeverket i sin tur avbildade perfektionen av ett ansikte, en utmätning som antikens greker använde sig av för att skapa dåtidens byster. Besvärligt? Summa summarum skulle vi kunna likställa svaret av ekvationen med sundhet. Människan attraheras av sunda individer med hälsosamma vanor enbart för att sådana människor tenderar att leva längre av naturen. Det fick mig att tänka tillbaka på första gången jag vaknade hos Ronny. Det var en morgon i våras, halvt påklädd med en snarkande tiger i högerörat. Den morgonen hade jag ingen aning om att jag skulle bli kär förrän han blottade sin nakna bringa i dörrglimten till duschen. Jag bara OH MY FREAKING LORD, är det så DÄR han ser ut?! Sen gick jag hem. Att det sedmera tog ytterligare några månader på innan Amors pil fastnade mellan låren var nog enbart nyttigt för oss. 

Nåväl, jag tog den där psykologen på orden och formade min lördagskväll efter konstens samtliga regler. Tänkter avsluta kvällen med en dusch och meditation i soffan för att finna mitt andliga inre. Då SKA ni (tveklöst) gilla mig lite mer än igår. Enligt Dr.Phil.

Kommentarer

  • outcome säger:

    Att det sedmera tog ytterligare några månader på innan Amors pil fastnade mellan låren var nog enbart nyttigt för oss.?
    hur ska man tolka de?

    2012-08-06 | 14:21:50
    Bloggadress: http://outcome.blogg.se

Kommentera inlägget här: