linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

April.

Kategori:

 

Bodde in mig ordentligt hemma hos min moster, fick mitt egna rum och allt. Tränade en del, började få in rutinder i vardagen och bestämde mig för att va lite crazy så tog hål i tungan. Umgicks galet mycket med Ronny, näst intill varje dag och känslorna växte fram. 21 april hade vi vår första fylle-puss, vilket han inte minns men jag gör. 

Var ut på Scheele för första gången och beställde min allra första drink *stolt*. Träffade min underbara vän Linn. Rensade ur huset i munktorp tillsammans med min syster. Försökte plugga ikapp skolan endel men gick käpprätt åt helvete. Hängde mest med Linnéa de lediga stunder jag hade och njöt av att vårvärmen var påväg. Bråkade en hel del med soc, gick på flera möten, fick byta barnhandläggare och gå på ännu fler möten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: