linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.

Kategori:

Tror jag måste sluta umgås med min mormor så mycket, med tanke på att jag börjar låta som henne ↑

 

Anyway, tror ingen har lyckats undgå mina predikningar om hur mycket jag hatar snö, kyla, slask etcetc osv, allt som har med vinter att göra helt enkelt. På senaste har jag fått lite ändrad uppfattning om det (så länge det håller sig under -10 och inte snöar), jag börjar faktiskt tycka om snön (WTF) perfekt löpväder, kom precis in från den härligaste rundan på länge och jag älskade det!! Helt sjukt jobbigt att pölsa sig fram i snön, få kämpa för att inte halka och på köpet bli dyngsur. Kalla mig galen, men jag är kär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: