linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

En del frågor.

Kategori: Allmänt

Läser din pojkvän din blogg? Varför skriver du så sällan om honom?

Haha vilka annorlunda frågor (just saying), men nej min tiger läser inte min blogg, han kan väl klicka in på den ibland bara för att checka av lite, men inte regelbundet. 
Vårt förhållande är mellan oss och inget jag vill vika ut mig med på bloggen, och tror ärligt inte att han vill vara med heller.
 
Hur gör du din gröt? Jag äter också fiberhavregrynsgröt. 1 dl gryn + 2 vatten. Men din såg så sjukt god ut när den var så där mörk :)
 
Jag kastar bara ner 1dl gryn och 2,5 dl vatten i en skål, sen shopshop in i mikron i tre minuter, när jag tar ut den har jag i salt och kanel (mycket kanel, därför den är så mörk), sen ställer jag in den i frysen tio minuter. Haha gillar inte varm gröt.
 
Ibland så har jag även i linfrön, och de dagar då jag vaknar och känner mig superhungrig så gör jag även större portioner (idag t.ex.). 
 
Blir du ens mätt på så lite mat? ang. min lunch idag
 
OM jag blir. Jag äter ungefär vad tredje timma så behöver inte mer mat än så. Själv så tyckte jag inte att det var så lite mat.
 
Vad är din målvikt?
 
Min målvikt är att väga över 50kg, jag har precis lyckats ta mig över 50- sträcket på vågen och är skitnöjd över det. Ända sen september (då jag fick min egna lägenhet och började laga min egna mat) har jag legat mellan 47 och 49 kilo vilket jag tyckt vart lite tråkigt. Men vill helst inte tänka på vad som står på vågen utan mer hur jag känner mig i min kropp. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: