linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Före och efter träningen.

Kategori:

Ser inte ens ut som jag på bilderna, men tydligen så är det jag.

 


Drog en celsius innan träningen, det behövdes! Jag är en döing just nu. En ren jävla döing. Fick till och med höra att jag såg lite seg ut. Efter jag svept min 355 mililiters njutning gick jag in och verkligen KÖTTADE magen. Helvette alltså, helt galet pass. Bästa Linnéa som är med och pushar. Hon är min största motivation. 

 

Hade besämt mig för att åtminstonde cykla tio minuter efter styrken, men hela kroppen är så in i norden slut av för lite sömn, dagens dåligt matintag och minimalt med vila. Cyklade fyra minuter, gick sen ner i omklädningsrummet, satt och skaka ett tag, svepte min proteindrink och gick till Hemköp. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: