linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Fredag.

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig från skolan, hade en tandläkartid klockan nio så missade de två första lektionerna, sen smörade jag till mig att få vara ledig från den sista. Way to go Linn. Har redan hunnit med ett 40 minuters cardiopass på gymmet och inhandling av lite småsaker som behövdes fyllas på här hemma. 
Såsom: 
Fiberhavregryn, blandning av naturella nötter, honung, russin, kanel, päron, sharonfrukt, banan, apelsin, fil, gravad lax, keso, kesella, multivitamin, hallon, citron, morötter, naturella riskakor, köttfärs, ägg, paprika, lök, purjolök.
 
Tror jag fick med allting. En sarlig och bra blandning, mycket frukt för jag älskar frukt och äter cirka 3-4 om dagen. Frukost, mellanmål och kvällsmål (inte kvällsmat, kvällsmål). Nomnom. Ska koka mig lite te nu och sätta igång med pluggandet innan jag ska tillbaks till gymmet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: