linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Januari.

Kategori:

Tänkte att jag gör väl som alla andra bloggare gjort innan mig, går igenom året som vart.

 


Januari vart helt galet fartfyllt. Partyprissen inom mig gick bananas och det blev galet mycket galej. Jag var lyckligast på jorden, hade en pappa som var på bättringsvägen, underbara vänner och fartfyllda helger. Livet var en fest. Skolkade gjorde jag också, nå så in i norden, fast hade alltid pappas tillstånd för han inte ville spendera hela dagarna själv hemma i Munktorp. Han lät mig va hemma helt enkelt. Några dagar och vissa helger spenderades på sjukhuset tillsammans med pappsen, men varje sekund vi hade ihop var värd guld. Skrattade alltid, jag hade en sån där pappa som såg allt positivt, en sån som trodde allt skulle ordna sig i slutändan. 

 

Vet inte riktigt vad jag gör på "muskel bilden", antar att jag hade tränat. Minns inte med vad, men minns att jag såg mig själv som sjukt biffig, även fast jag var tanigast på jorden med mina 45 kg. 

 

Jag var verkligen världens lyckligaste tjej, på riktigt. Önskar jag kunde ta mig tillbaks till den tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: