linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Onsdag.

Kategori:

FYFAN vilken jävla pungdag. Om man bortser från ett helt awesome gympass så har resten vart PUNG. Imorse vadade jag och Linnéa oss fram genom snön för att ta oss till tandläkaren (jag hatar att gå dit själv så honan i mitt liv fick slå följe), fick mig en utskällning av tanten där för att jag en gång i tiden vart en godisråtta, fick en ny tid och gick där ifrån. 

Efter gymmet fick vi ännu en gång pölsa fram i snön och med snökaos som irrade in i luvan. Om nån såg mig, ber om ursäkt för att jag inte visade min mest attraktiva sida. Illröd i ansiktet, snor hängande under näsan, lite tårar som rinner och ett alltför plågat ansiktsuttryck. Sorry för det. Nu ska jag dricka te och dö i badkaret. Hejsvejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: