linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Titta titta.

Kategori:

Jag har alltid vart den där tjejen med fult kort hår, men se på fan. I'ts growing!

 


Jag gårdagen då, den var slapp. I skolan hade vi teori om anabola, fysatan så intressant! Känner verkligen att jag är inne på rätt linje nu. Även fast hela samhälls-grejen kanske inte är min grej med högar av böcker som ska läsas och ton med uppsatser som ska in varje vecka, så får jag göra det jag älskar (träna) under skoltid och dessutom läsa ämnen som faktiskt intresserar mig. Bra val där Linn! 

 

Direkt när jag landade i Köping kom mormor och hämtade mig, tanten hade bestämt sig för att bjuda på lax, rotfrukter (i form av rödbetor och polkabetor) och sallad. Lite annorlunda mat för omväxlingens skull. Nomnom, njöt av varje tugga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: