linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Fredag.

Kategori: Allmänt

Bara för att jag kan liksom.
'
Humör just nu: Bitter som fan
Favoritgodis: Den var svår.. men det är nog dom där blå sura flaskorna som tar hem priset.
Är det något du absolut inte äter: Lever, aldrig smakat och kommer aldrig smaka.
Kläder just nu: Träningstights och tröja, längre kom jag inte.
Musik just nu: She doesn't mind - Sean paul
Vad sa du senast: Hejdå.
Sommarplaner: Supa tills jag stupar.
Hur många kuddar sover du med: 2, en under huvudet och en över.
Favoritväder: Soligt och plusgrader.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sugrör, mobil med 3G och en bodylotion.
Spelar du något instrument: Ja i mina drömmar kan jag allt.
Morgon eller natt-människa: Nattmänniska så det bara skriker om det.
Sparare eller slösare: Slösare, inga tvivel.
Bästa film: Goal.
Tror du på liv på andra planeter: Ja mycket möjligt.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: absolut.
Tror du på att det är möjligt att va trogen för alltid: Jag tror inte att jag själv skulle kunna vara det, men det finns säkert såna som klarar av det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag: Haha ja faktiskt ser inte riktigt menigen med det hela.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga, jag ska dö ung.
Bio eller promenad: Bio, jag är för lat.
Är du kittlig: Ja jobbigt kittlig.
Snarkar du: Oftast ja
Stjärntecken: Kräftan.
Rädd för insekter: Hatar alla insekter, vidrigare finns inte.
Äckligaste insekten: Måste fan va festingar. Usch
Största svaghet: Jag har en tendens att börja skratta när alla andra är stenseriösa.
Det här är jag bra på: Blåneka saker.
Om du fick en superkraft, vad skulle du välja: Jag skulle vilja kunna läsa killars tankar.
Vad vill du jobba som: Inte en aning, jobba utomlands lockar rätt skapligt just nu.
Chips, morötter eller godis: Godis.
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Nej jag har ett fyjäkla minne så det behövs nog inte.
Tänker du tatuera eller pierca dig? Var?: Tänker pierca tungan och tatuera in pappa på fingret.
Vilken hand håller du gaffeln i: Båda
Är du rädd för blod: Är dö rädd för blod, sår och allt sånt..
Saltar du maten: Oftast.
Gillar du att sjunga: Ja men det låter förjävligt.
Anser du att du är stark: Haha nej, men kan inbilla mig själv ibland att jag är det.
Brukar du sola: Ja
Vad gör du när du får hicka: Håller andan och räknar till tio.
Röker du: Feströka måste man ju.
Snusar du: 'nej
Kaffe eller te: Te alla gånger.
Har du en besatthet: Gud ja! Fb, alla bloggar, twitter, mobilen... besatt av allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: