linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Vila i frid min älskade pappa.

Kategori: Allmänt

Jag kan verkligen inte förstå att du inte finns hos mig längre. Varje dag vaknar jag upp och tänker vilken tid jag måste gå till sjukhuset, hur många timmar jag ska sitta med dig, vilka läxor jag måste ta med mig, saker som har hänt som jag vill berätta.. Så fort jag får ett problem tänker jag på att jag ska ringa dig och fråga efter lösningen, jag vet att du inte kommer svara men jag ringer ändå bara för att höra din röst i telefonsvararen "hej du har kommit till stefan riscoll, jag kan tyvärr inte svara just nu men lämna gärna namn och telefon nummer så ringer jag upp".. Jag saknar dig så otroligt mycket pappa.. Snälla kom tillbaks

Kommentarer

  • Alexander Aschenbach säger:

    Hej Linn.

    Jag fick idag höra att Stefan har lämnat oss. Stefan sålde varor för oss på ASBA. Vi beklagar verkligen sorgen. Han var en mycket duktig säljare och var alltid väldigt positiv. Vi kommer verkligen att sakna honom. Han var en mycket stark person som aldrig klagade över sin sjukdom, det kändes som om jag oroade mer över våra leveranser etc. än vad han gjorde över sin sjukdom. Otroligt sympatisk och snäll människa. Med vänliga hälsningar hela ASBA i Stockholm.



    2012-02-28 | 19:12:46

Kommentera inlägget här: