linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Måndag.

Kategori: Allmänt

I fredags fick jag reda på klockan tolv att jag och Linnea skulle med till Sälen. Hem, packade väskan och drog klockan fem. Lite små spontan grej sådär.
Och är nu tillbaks i Köping igen efter två dagars behövlig "avkoppling". Back to reality nu Linn. Nej men Sälen var ett knippe trevlig historia. Vi har gått lite halvt vilse bland alla villor, hittat ett emo som satt med sin stickning samtidigt som hon kolla på melodifestivalen, supit dagligen, ätit sjukligt mycket onyttig mat, rullat oss nakna i snön, kastat raketer, odlat nya blåmärken, argumenterat, vinat, shottat, ramlat... you know the story. En magnifik helg. Jag puttar upp några bilder i morgon, om jag inte har lyckats förlägga min mobilsladd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: