linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

"it will be okay..", "yes beacuse it's not happening to you".

Kategori: Allmänt

KAN.INTE.SOVA. Provocerande som fan. Kissnödig. Ändå är jag för lat för att resa mig från sängen, gå dom där sju små stegen som är till toaletten för att uträtta mina behov (vilket jag har känt av att jag måste gö i ca 2 timmar nu). Nej men jag ligger nog kvar, chillar lite, känner ända upp i ryggmärgen hur kissnödig jag är, leker lite med mobilen, klagar över livet, skrattar över hur magiskt det är att alla "teenager post" stämmer, blir hatisk mot Linnea för att hon sover och längtar tills klockan blir så pass mycket att jag kan gå upp och göra mig en kopp te. Snabb sammanfattning av livet. Om min blogg vart en skoluppgift hade jag haft MVG.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: