linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Måndag.

Kategori: Allmänt

Det är en bra morgon med trötta ögon. Jag har ont i rumpan efter helgen, dragit på mig saftiga fotblåsor som tar död på mina fötter så fort jag tar ett steg. Why-oh-why. Sitter och smuttar på mitt hederliga citronvatten medan mina classmates försöker diskutera dagens projekt. Molnen ligger tungt över Västerås. Om molnen lättar under den senare eftermiddagen så överväger jag att ta cykeln ut till Munktorp för att va med mina lagkamrater och sparka lite boll. Jag har lite svårt för att ta till det där yttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", för visst tusan existerar det ruggiga väder där jag äventyrar min hälsa om jag tar mig an de. Särskilt om jag ger mig ut i det frivilligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: