linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

20 snabba.

Kategori: Allmänt

1: Senaste personen du skickade sms till?
"Blev du happy då?" Tigern
 
2: Senaste personen du fick sms av?
"hehe ja" Tigern

3: Senaste personen som du ringde till?
mormor

4: Senaste personen som ringde dig?
Ronny

5: Senaste personen som fick dig att skratta?
Elin, hon sa nå riktigt dumt tidigare idag. Minns inte riktigt vad bara.

6: Senaste personen som såg dig gråta?
Min kurator. 

7: Senaste personen som du pussade? 
Tråkigt svar men, Ronny.

8: Senaste personen som du hånglade med?
Same here

9: Senaste personen som du hörde sjunga?
Mormor, jag bad henne hålla tyst.

10: Senaste personen som fick dig arg?
Markus, han kallade mig fuskare.

11: Senaste personen som trampade på din fot?
Måste vart Ronkan, vi är rätt bra på att gå på varandra.

12: Senaste mat du åt?
Jag gjorde rotfrukter i ugn, kokade broccoli och stekt kyckling till.

13: Senaste ordet du sa?
Helvette.

14: Senaste filmen du såg?
En sommar med Göran, eller sommaren med Göran. Saksamma.

15: Senaste du uppskattade mest?
Min powernap i badkaret, fast vaknade av en sjuk nervryckning.

16: Senaste låten du lyssnade på?
Fast car - Tracy Chapman

17: Senaste mest spelade låt?
The big bang - Rock mafia

18: Senaste tanken var om?
Kärlek.

19: Senaste förälskelsen var med?
Den senaste är den pågående, med en tiger. 

20: Senaste festen?
En lokalfest ute i Odensvi, cirka fem veckor sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: