linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Det är måndag.

Kategori: Allmänt

Idag körde jag afrikansk dans i mitt vardagsrum. Helt själv. Skitkul var det. Jag studsade som en liten igelkott på grönbete, i ungefär en kvart. Sen stendog mina ben och jag tappade hänget i luften. Så jag bestämde mig för att köra ett fritt fall istället. Tanken var egentligen att jag skulle göra en afrikan enbart, men jag hoppade helt galet och körde en Jordan i golvet. Sju meter höjdhopp utan ribba, stav och luftmotstånd. Typ krossade den enda stjärt jag äger och vrålade de snuskigaste ord jag någonsin lärt mig. Men det är luugnt. Jag har inga som helst bekymmer med att slå ihjäl mig. Inte alls. Jag skrattade svinhögt, så skönt var det... Och eftersom jag nu klassas som handikappad, så kommer jag ligga i soffan och glo tv hela natten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: