linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Ny vecka, nya möjligheter.

Kategori: Allmänt

Känner hur sjukan börjar komma krypandes, ohno big nono.. Kan inte bli sjuk nu, är alldeles för taggad inför min nya träningsvecka efter den här tränings lugnahelgen. Den här veckan ska jag ju dessutom dra ner på styrketräningen och köra mestadels kondition. Tänke satsa på tre styrkepass utöver de som jag kör i skolan. Så det kommer väl se ut något i den här stilen:
 
Måndag - Biceps, triceps och axlar. 20 minuter crosstrainer på morgonen och 5 kilometers löpning på eftermiddagen.
Tisdag - Helkroppspass och 2,5 kilometers löpning i skolan på förmiddagen, cardio på eftermiddagen i köping.
Onsdag - Mage/Rygg och löpning utomhus.
Torsdag - Precis samma sak som tisdagens.
Fredag - Minst 5 kilometers löpning, sen ett benpass med fokus på baksidan. 
Lördag - Vila.
Söndag - Enbart cardio.
 
Sen ska jag försöka klämma in en powerwalk varje kväll, om det hinns med. Dör för att jag är så sjukligt taggad, och så får jag troligtvis mitt proteinpulver innan tisdagen. Woop.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: