linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Bekännelser.

Kategori: Allmänt

• Jag är en sjuk dagdrömmare. Lever i min fantasivärld vissa dagar och kan gå helt för mig själv och små le lite åt mina galna dagdrömmar.
 
• När jag sover måste jag ha täcket över fötterna, kollade på Nötknäpparen som barn, efter att råttan bitit prinsessan i tårna kan jag inte sova utan täcket över fötterna (inte för att jag längre tror att en råtta ska komma och bita mig i tårna, blivit mer av en vanesak hehe)
 
• Tror jag haft varenda hårfärg som går att ha, inklusive gult och grönt. Min naturliga hårfärg är typ råttfärgat.
 
• Just nu är jag i nån typ av svacka, gör enbart det jag måste eller har lust för. Allt annat är skitsamma och helt oväsentligt att bry sig om. 
 
• Allt jag ser/hör/luktar/känner kan jag relatera till min pappa på något sätt. Räcker med att jag ser en grön volvo och jag är påväg att vinka men inser sen att min pappa inte åker bil längre, blir gråtfärdig och vill gräva ner mig under en sten långt som fan in i skogen.
 
• Folk som tofflar och vräker ut sina förhållanden på facebook får mig att vilja spy.
 
Random gammal bild here u go.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: