linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Läggasigisängenochdöavsöndagsångesttyp.

Kategori: Allmänt

Jaha, lovveckan passerade alldeles för snabbt och nu ligger man här i soffan med en brutal söndagsångest och tänker på allt man borde ha gjort den här veckan, såsom att plugga. Tänkt varje dag (tanken som räknas?) att jag ska ta tag i allt svenska arbete som ligger och skräpar men har hela tiden hittat saker som är så mycket roligare att göra. Men (MEEEEN) jag var faktiskt duktig och städade min lägenhet nu under lovet, så all cred till mig! Speciellt med tanke på att jag inte hade diskat på tre veckor, dammsugit på åtta, tvättat på fem och inte skurat golven sen jag flyttade in. Förlåt om jag förstörde eran perfekta uppfattning om mig, yes jag är en kaosmänniska som lever bland skit. Höhö.
 
Fast det är lika stökigt nu igen, whatdahell liksom. 
 
Annars så ska jag börja dra mig till gymmet om någon timma, hänga på låset när dom öppnar, vara en utav domdär som använder löpbandet till att gå när folk står på sidan och väntar på sin tur. Alltid kö till banden på söndagar , älskar att irritera folk. Sist var det en som kom fram till mig när jag satt och vänta på att ett utav banden skulle bli lediga och ba "Ja det är ju förjävligt att de bara går på banden när det är kö, gå kan man väl förfan gö ute" och jag svarde snällt "Man kan springa ute också". Slutdiskuterat. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: