linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Lördag, brist på annat.

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du? 18,75 jordsnurr.

2. Hur gammal känner du dig? Det beror helt på vem jag umgås med, hemma hos mormor är jag väl nånstans runt 10.

3.Vad har du gjort i dag? Ingenting utöver det vanliga. Tränat, ätit umgåts. 

4. Vilken film såg du senast? En helkass rulle jag somna till, vad den hette minns jag inte.

5. Vem ringde du senast? Min broder.

6Är du besatt av någonting? Gå på K-brunnar.

7. Är du rädd för blod? Livrädd.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mörkt, varmt, luktar svett.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Näe.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Hade starka funderingar på att göra det, men nej.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Grått, tja tråkig.

12. När vaknade du i dag? Halv nio skulle jag tippa på.

13. Vilken är din favorithögtid? Valborg, enda högtiden man aldrig minns.

14Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I soffan hemma i munktorp.

15Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? DCC lär väl räknas som en plats?

16. Hur vill du tillbringa din pension? Leva gött tillsammans med mina 17 katter.

17. Vad lyssnar du på just nu? Leonard, The big bang theory.

18. Har du någon gång brutit ett ben? nej

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kvarg, kvarg, havregryn, te, kvarg.

20. Vem är din favoritkändis? Channing Tatum, släpper honom aldrig.

21. Vad är du på för humör just nu? Trött, bara trött.

22. Vilka världsdelar har du varit i? Afrika och Europa.

23. Snarkar du? Inte vad jag vet.

24. Vilka yrken har du provat på? Serviceyrket.

25. Hur går du helst klädd? Morgonrocken eller träningstights tillsammans med ett slappt linne. Bekväm tjej deluxe.

26. Vilket stjärntecken är du född i? Kräftan.

27. Vilket är ditt favoritgodis? Chokladdoppade jordnötter.

28. Vad sa du senast? Hejdå.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Psykologi eller idrott och hälsa.

30. Vad har du på dig just nu? Morgonrocken, Hugh Hefner style.

31. Vilken är din favoritaffär? Ica maxi.

32. Vad har du för storlek i kläder? Small

33. Vad har du i dina fickor? Ingenting.

34. Vad köpte du senast? Toapapper.

35. Hur många gånger har du flyttat? Tre, fyra, kanske fem. Nej sex.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Solkräm, mobil med obegränsat batteri oooooch naturgodis.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska, har svårt att hålla mig vaken efter tio.

38. Senaste filmen du såg på bio? Minnet sviker mig här, men tror det var breaking dawn.

39. Har du blivit sydd någon gång? Jajamen, en gång i knät och en i huvet.

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja.

41. Vad åt du till frukost? Gröt, te och knäckemacka med skinka.

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 8 år, knubbig, glad, allmänt efterbliven.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej dom lyckas aldrig få tag i mig.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Linnéa betalade min kebab i lördags.

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Andra sidan rummet för att jag ska gå upp när larmet ringer.

46. Vad var det sista du åt? Jordgubbar, omnom.

47. Vem är världens vackraste kvinna? Mila Kunis

48. Är du blyg? Inte ett dugg, kan prata med alla men sen så är ju frågan om jag har lust med det.

49. Vilken var den sista konserten du var på? P&L

50. Vad heter du i andra namn? Jenn Louise.

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej men jag körde in i en bil när jag var yngre. Moppetönt som man var.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Men självklart.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Alltid roligt att testa på nya saker, men gymmet sitter säkert på pallen.

54. Har du några husdjur? Ja dammråttor, hur många vet jag dock inte.

55. Vill du gifta dig? Aldrig i hela mitt liv, ser inte nån mening med sånt.

56. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i köping, pappa i sala.

57. Har du någon gång ringt polisen? Nej inte vad jag minns.

58. Har du svenskt ursprung? Blond med blågröna ögon, kan det bli mer svenskt.

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Linnsan.

60. Vilka är dina största svagheter? Jag har otroligt svårt att bry mig, inte alltid en fördel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: