linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Och så blev det måndag igen.

Kategori: Allmänt

 
Lite helgbilder. Aktiviteten här på bloggen är ju nästan lika död som min farfar. 
 
Bröt min alkoholtorka i lördags med en jäkla massa lyxdrinkar och sjukt trevligt sällskap. Självklart försvinner vettet ur mig så fort jag bara hör alkohol så tyckte det var en skitbra ide att blanda likör43 och mjölk (laktosintolerant), vilket bidrog till en jäkla magknip, en stund på toan och brutala mökar. Men annars var det bara kul. Vaknade morgonen efter fortfarande full och satte mig på balkongen desperat efter lite solljus, mötte sen upp Linnéa för att hetsäta omänskliga mängder fett och hamnade tillslut hemma i hennes soffa varifrån vi inte reste oss förns vi blev sugna på att gå till matöppet. 
 
5kg extra på vågen, som jag behövde det *:)*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: