linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

2 cool 4 school.

Kategori: träning

 
Nejdå, skräll. Men hoppade skolan idag när jag vaknade med en fyjäkla urinvägsinfektion (eller svid i murran som min pappa brukade kalla det så fint), så har legat i soffan med frossa hela förmiddagen. Runt lunch tyckte jag det var dags att ta tag i livet, och hur gör man det bättre än med ett träningspass. Blev av med frossan när pulsen fick jobba lite. Som vanligt är det biceps som gäller på måndagar. Börjar få lite kött på armarna, snart både chins och dips utan vikter (eller snart kan väl diskuteras), men framåt går det TJOHO! Passet blev ju bara ännu bättre av att jag stötte på Frittan under träningen, vi luftade våra känslor samtidigt som vi kastade vikter. Underbart det där med vänner. 
 
Nu är det jag och historiaboken som ska leka lite. En uppsats som skulle vara klar i fredags, men vad gör det om hundra år. Tjillevippen gott folk som Nils Karlsson pyssling brukar säga.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: