linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Senaste dagarna.

Kategori: Allmänt

Mobilbloggandet har ju legat nere en vecka nu, så därav inga bilder. Bildbomb på G, förbered er.
 
Mat/träning/egobilderna behöver nog ingen förklaring, men kan lägga ner 1-2 sekunder på att förklara de andra. 
1. Vart ute och vandrat i skogen.
2. Utlsagen jag fick efter att tryckt i mig sojabönor.
3. Ett stycke hund (ofta?)
4. Linnéas röv.
5. Min syster + en halvmeters snö.
6,7,8,9. Var i Iggesund och hälsade på min bror och hans sambo, jag har gått och blivit faster till en liten tjej som heter Aimee. Helt fascinerad över det där med barn, den rörde sig ju.
10. Tände ljus på pappas grav.
 
Yes thats it. Min vecka i bilder, ni har inte missat något gott folk. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: