linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Benpass.

Kategori: träning

Jag som fårr nya favvotights eller? Skönaste ever.
 

Igår körde jag veckans sista benpass för mina planer på söndag är att ligga bakis som ett svin, släcka ner hela min hjärnkapacitet och bara dö en långsam död. Därav vila. 

Yes men tillbaks till igår, för typ första gången så körde jag grovt djupa squats (ass to the grass woop) vilket har gett mig en skjut-mig-i-skallen-plz träningsvärk idag, så det är något jag verkligen rekommenderar för de folks som har lust att pina sig genom dagen därpå, dagen efter det och dagen efter den dagen. Djupa squats alltså. I normala fall kör jag mina squats typ så att jag går ner till 90graders vinkel och med lite tyngre vikter. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: