linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

förträffligt snygg.

Kategori: Allmänt

 
Hör och häpnas en sminkad Linn. Dagen till ära liksom. Ska hem till Frittan med hela bruttan-ligan. 
 
Dagen i sig har vart en pina, somnade väl en sju gånger om (minst) i skolan, sista lektionen var med ettorna och det finns inget jag helre vill göra än att vrida nacken av dom. Omogna människor är nog det som stör mig mest här i världen, eller ja, efter de blondiner som fortfarande tycker det är kul att spela dum. Woho vad härligt att jag hamna i en grupp där det finns en sarlig blandning av alla dessa drag jag hatar. 
 
När jag orkat mig igenom sista lektionen gick jag de femtio meter som är till gymmet, körde på. Tog sen bussen till Kopenga och total däcka under resan (ovanligt), gick hem och stendog i soffan. Förkylningen har nog inte släppt kroppen helt... Fasiken då. Men efter en sisådär åtta timmars sömn inatt plus de fem timmar jag tagit mig nu på dagen (låt oss kalla det grov powernap) så är jag pigg som en lärka. 
Trevlig fredag folks!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: