linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Legendary.

Kategori: träning

Finurlig rubrik, först och allt med att skriva så. Hehe.
Dagens mellanmål och träning.
 

Passet jag hatar att älska, eller tvärtom, inte säker. Tog ut mig så ordentligt att när jag körde sista setet i benpressen visste jag inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. Hade på fullaste allvar lust att lägga mig ner och dö, D-Ö. Avlida. Lägga mig på marken och vänta på att nån skulle släpa mig därifrån. Så brutalt, men så skönt. 
 
Sen efter att totalt mördat mina ben tänke jag att det skulle vara snorskönt att gå in på toan och dra en drill (kissblåsan påväg att sprängas) och då har en pensionärsjävel bestämt sig för att lägga sitt bajs på toaringen.. Lagom glad.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: