linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Helt ointressant.

Kategori: Allmänt

Jag är en kaosmänniska, vilket avspeglar sig i mitt hem och i allt jag gör.
 
Jag har en snevriden syn på hur min kropp ser ut, enligt mig själv är jag lång och snorbiff.
 
Att erkänna misstag går inte, jag gör inga misstag. Bara snesteg.
 
Frukost är det bästa målet på dagen och äter helst ensam (bara aftonbladet som sällskap *nerd*).
 
Jag hatar att pendla men älskar att sova på bussen.
 
Det finns sex personer som jag kallar för mina syskon, fast bara två är biologiska. 
 
 
 
En dag utan träning är en helt värdelös dag (idag).
 
Jag behandlar djur bättre än vad jag behandlar människor, kryp räknas inte till djur.
 
Google är min bästa vän, jag googlar allt från träning till färgen i kletet som kom precis kom ut ur min näsa.
 
Jag kissar ungefär en gång i timman, bara för att jag överkonsumerar te och vatten.
 
Att bara titta på min säng ger mig ångest. Får ännu mer ångest de dagar jag måste sova i den.
 
 
Mitt ego kan nog irritera de som inte känner mig.
 
Jag är en riktig ensamvarg, får jag inte egentid blir jag grinig. 
 
Jag särskriver i stortsett allt, sorry för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: