linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Nattens wtf.

Kategori: Allmänt

Efter tolv timmars sömn och med frukosten i magen säger jag Godmorgon! 
 
Jag blir nästintill förvånad över att jag kan sova så mycket, det har kommit de senaste dagarna. Tio till tolv timmars sömn varje natt och imorse vaknade jag av mig själv runt sju. 
 
Dagens planer ser väl ut så att jag skiter i skulan (friluftsdag) och drar av två pass på actic, ett nu på förmiddagen (mage) och ett på eftermiddagen (biceps/axlar) med Linnéa. Däremellan blir det en tripp till Västerås för att kolla in på Gymgrossistens butik som öppnade nu i januari. 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart i västerås ligger butiken? Ett måste och åka dit :D

    2013-01-23 | 14:37:54

Kommentera inlägget här: