linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Nyårslöften och dagens.

Kategori: Allmänt

Det är standard att folk har som nyårslöften att börja träna mer och äta hälsosammare mat. De första dagarna i januari så flockar sig människorna till gymmet, oftast håller det väl bara januari månad också. 
 
Själv så har jag inga nyårslöften, men jag har olika "mål" som jag vill uppnå. Jag har tänkt att gå all in med träningen och satsa riktigt seriöst. Börjar januari med en "mini bulk", haha om man ens kan kalla det så. Det jag ska göra är att trycka mer proteiner än vad som är vanligt för mig, ligga på ett kaloriöverskott och förhoppningsvis öka i mulskelmassa. Det är planen för denna månad, resten av året har jag också planerat men mer om det sen.
 
Benpasset idag på citygym gick grymt bra. Så härligt med nya övningar. Jag och Linnéa kan nu konstatera att citygym har värsta monkeymaskins tillskillnad mot actic.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: