linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Svar osv.

Kategori: Allmänt

vart i västerås ligger butiken? Ett måste och åka dit :D
 
Den ligger mittemot nya biografen om du har koll på vart den är, Smedjegatan 2 :)
 
Har du och Ronny gjort slut?
 
Jajamen vi valde att gå skilda vägar, intressant? woop ja tydligen haha.
 
Din gröt ser så himla god ut. Är det kanel som gör den så mörk eller hur får du den så? Och kokar du den eller kör i micro? Isåfall på hur många grader. Jag kokar min gröt för att varje gång jag kör full effekt i micron som jag läst att man ska kunna göra väller de över i hela micron. Vet inte om de är för hög värme eller vad det kan vara :)
 
Haha man får tacka, lyckats med något här i livet då! 
Det är väl delvis kanelen som gör den mörk, överkonsumerar typ, men på just den bilden du kommenterade hade jag gjort gröt på rågflingor och de är väl lite mörkare än fiberhavregrynet som jag brukar använda mig av. 
Jag kör den i mikron på 600W i typ 3,5-4 minuter, så blandar jag alltid grynet med snorkallt vatten, då brukar det inte koka över :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: