linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Svar.

Kategori: Allmänt

Bulkar inte du nu? Hur kan du kalla det bulk om du inte äter kolhydrater?
 
Jo jag ligger på bulk för tillfället och jag kan kalla det för bulk för att jag ligger på ett kaloriöverskott utöver det vanliga. Jag äter massvis med kolhydrater och flera mål om dagen (6-7), det som visas upp på min blogg är en väldigt liten del av mitt dagliga intag. 
 
Det som jag gjorde med fiskgratängen var att ja jag tog bort kolhydraterna (moset), men enbart för att färdiglagad mat kan innehålla sjuka saker som jag inte vill utsätta min kropp för. Därav fick moset åka och ersättas med grönsaker. 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur många måltider åt du per dag när du inte bulka. Jag tränar 6 dagar i veckan (styrketräning och cardio) och skulle vilja veta ungefär hur många mål jag ska äta för att kunna bygga rätt. Förut åt jag 3 mål om dagen men jag har förstått att det kanske är för lite. Har du några tips då det gäller kosten så dela gärna med dig. Kram :)

    2013-01-10 | 12:03:16

Kommentera inlägget här: