linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Torsdag.

Kategori: träning

Kunde bara inte motstå att träna idag, gick in på skolans gym och var mer pepp än någonsin efter att fått i mig en PWO som bokstavligen gjorde mig galen. Körde ben som har blivit av ett litet favorit område för mig, förut hatade jag det men nu är de pure love. Fick till ett riktigt fint pass, bättre än det som jag avverkade i förrgår, testade en del nya övningar (bästa) och när jag skulle ut från gymmet var det nästan så benen vek sig under mig. Vissa kanske inte förstår hur man kan älska den känslan, men det är ett bra tecken att du tog ut dig till max!
 
Nu har jag precis rullat ut mattan här hemma i min lilla etta, tanken är att magen ska få sig en omgång. Värmer upp med hopprep och rockring, riktiga barnleksaker kan man tycka. 
Rockring är dessutom ett rätt hett tips till er som vill tighta till magen. När du "rockar" så arbetar hela magen och en del utav ryggen. Något jag brukar göra om jag kolla på tv är att i reklamen ställa mig med rockringen och köra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: