linn riscolls

I may not be there yet but i'm closer than I was yesterday.

Fredag.

Kategori: Allmänt

Skoltrött deluxe. Gick upp som vanligt imorse, åt min frukost, fixade mig, diskade lite. Men när det kom till att knyta skorna och knata iväg till bussen huvet ba "NOOOOOO DON'T DO IT, STANNA HEMMA", och kroppen ba "Ja okejdå, bara för att du tjatar". Så jag blev hemma. Wops.
 
Sovit en stund till, ätit en till frukost *:)* och ska snart dra på mig gymtightsen. Har inget sug för att träna själv idag, det är en sån dag då jag vill ha någon som styr mig genom hela passet och visar nya övningar, Linnéa where are u?  Hon har svikit mig och actic för att gå över till citygym så från och med 8 april söker jag ny träningskompis. Du ska gilla snacka goja i omklädningsrummet, ha många grymma övningar på lager, inte snacka för mycket skit väl inne på gymmet och du får inte vara dumblondinblåst. 
Tack på förhand.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: